مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-12فرهنگي

اعلام نتایج «بخش رادیو تئاتر» بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی


هیأت ارزیابی و انتخاب«بخش رادیو تئاتر» بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی نتایج پذیرفته شدگان نهایی این بخش را معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیأت ارزیابی و انتخاب بخش رادیو تئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی متشکل از بهرام سروری نژاد، امین راهبر و علی بهرامی نتایج آثار  پذیرفته شده این بخش را معرفی کردند.

هیأت انتخاب این بخش که به مدیریت علی بهرامی برگزار خواهد شد، پس از دریافت آثار شرکت کنندگان از سوی دبیرخانه، کارهای ارسالی را در محل ستاد جشنواره بررسی و نتایج نهایی را (بدون ترتیب و اولویت ) به شرح زیر اعلام کردند.

1- نمایش علیمردان خان به نویسندگی و کارگردانی شیرین سپهراد از تهران ( استان تهران)  2- نمایش شب تیغ به نویسندگی روح الله صالحی و کارگردانی احمدرضا جلیلوند از همدان ( استان همدان) 3- نمایش بی جم ام تاو به نویسندگی ناصر کریمی نیک و کارگردانی محمد رادمهر از اصفهان ( استان اصفهان )  4- نمایش با چشمانی خیس خون بخواب به نویسندگی رضا عاشوری فر و کارگردانی پوریا کریمی از آستانه اشرفیه (استان گیلان)  5- نمایش برف چال به نویسندگی راضیه مومیوند و کارگردانی ماکان رضایی از تهران ( استان تهران )  6- نمایش اافسانه مارها به نویسندگی و کارگردانی علی حسینقلیزاده از تبریز ( است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج «بخش رادیو تئاتر» بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی

اعلام نتایج «بخش رادیو تئاتر» بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی