مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-28اقتصادي

آخرین وضعیت پیش فروش متری مسکن در بورس


به گفته معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران، تاکنون دو شرکت سرمایه گذاری در حوزه مسکن مدارک خود را برای انتشار اوراق تحویل داده اند و به نظر می رسد به زودی باید از ابزار جذاب پیش فروش متری مسکن در تالار بورس کالا رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، داشتن سرپناه و خرید خانه همیشه یکی از دغدغه های مهم افراد به خصوص قشر جوان جامعه است، دولت نیز به سهم خود کوشیده تا بتواند راهکاری برای تامین این نیاز فراهم آورد.

طرح هایی چون مسکن مهر در دولت نهم و دهم، طرح اقدام ملی مسکن در دولت یازدهم و دوازدهم و نهضت ملی مسکن در دولت فعلی، از جمله طرح های دولت های مختلف در زمینه تامین مسکن بوده است، برخی از این طرح ها تا حدودی موفق بوده است و کمابیش توانسته به خانه دار شدن افراد در جامعه کمک کند.

نیمه آبان ماه سال گذشته بود که صندوق املاک و مستغلات در سازمان بورس رونمایی شد؛ در آن زمان گفته شد قرار است مردم با خرید متری مسکن صاحبخانه شوند؛ اما حالا با گذشت مدت زمانی از آغاز به کار این صندوق روشن شده است، خانه دار کردن مردم از طریق صندوق های املاک ادعایی بیش نبوده است.

صندوق املاک و مستغلات 21 آبان ماه سال گذشته در سازمان بورس رونمایی شد؛ اما مردادماه سال 99 بود که تشکیل این صندوق البته در قالب بورس مسکن تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پیش فروش متری مسکن در بورس

آخرین وضعیت پیش فروش متری مسکن در بورس