مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-17سياسي

تشکیل جبهه متحد اسلامی در مقابل دشمنان یک ضرورت است


رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با مروری بر مهم ترین تهدیدها و چالش های فرهنگی جهان اسلام تأکید کرد: به جای دم زدن از وحدت و نظریه پردازی بدون عمل باید با تبدیل تهدیدها به فرصت، - رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با مروری بر مهم ترین تهدیدها و چالش های فرهنگی جهان اسلام تأکید کرد: به جای دم زدن از وحدت و نظریه پردازی بدون عمل باید با تبدیل تهدیدها به فرصت، حول محور مشترکات حقیقی، جبهه متحد اسلامی در مقابل دشمنان تشکیل دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و شیخ محمد طارق إمام، مفتی طرابلس و شمال لبنان در دار الإفتاء دیدار و درباره پرونده های اجتماعی و فرهنگی مختلف و همکاری های دوجانبه گفت وگو کردند.

در این دیدار، طرفین بر ضرورت تقویت ارتباطات علمای جهان اسلام و اجرای فعالیت های فرهنگی مشترک تأکید کردند.

باقرزاده با تجلیل از نقش سازنده مفتی إمام در پیگیری وضعیت محرومان و مواضع مثبت و وحدت آفرین وی در هدایت افکار عمومی، خواستار نقش آفرینی حداکثری علمای جهان اسلام در دفاع از حقوق مستضعفان و مسلمانان و مقابله با نقشه های دشمنان شد.

رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفسیر آیه شریفه محمد رسول الله والذین معه أشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جبهه متحد اسلامی در مقابل دشمنان یک ضرورت است

تشکیل جبهه متحد اسلامی در مقابل دشمنان یک ضرورت است