مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-02ورزشي

انتشار تازه ترین اخبار از اقدامات ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی


بیست ودومین شماره بولتن برخی اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی، از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

- بیست ودومین شماره بولتن برخی اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی، از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد حقوق بشر، خلاصه ای از اخبار برخی اقدامات قابل توجه در جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی ، از سوی ستاد حقوق بشر منتشر شد.

هدف از انتشار این بولتن که بیست و دومین شماره آن از اول فروردین ماه الی 31 خردادماه 1402 منتشر گردیده، گردآوری اهم تازه ترین اخبار و دستاوردهای قضایی است که در این شماره اقدامات و آمارهای ذکر شده در خصوص عدم اجرای مجازات قصاص از طریق جلب رضایت اولیای دم، صلح و سازش در نتیجه تلاش های شورای حل اختلاف، آزادی از زندان با کمک های خیرین و تلاش ستاد دیه، مرخصی و آزادی با استفاده از نهادهای ارفاقی، بازدید از زندان ها و نظارت بر حقوق زندانیان و مراجعان دستگاه قضایی و تسهیل دادرسی الکترونیک و آموزش، حرفه آموزی و اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده آنان، مورد توجه قرار گرفته است.

در این شماره اقدامات قابل توجه در حوزه های غیرقضایی نیز منتشر شده است که از جمله این اقدامات می توان به بهره مندی 51 هزار دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تازه ترین اخبار از اقدامات ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی

انتشار تازه ترین اخبار از اقدامات ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی