مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-24اقتصادي

همایش سرمایه گذاری تبریز 2023 فرصت طلایی در ایجاد درآمدهای پایدار


شهردار تبریز همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 را موقعیت مناسب برای تعریف و دستیابی به پروژه های سرمایه گذاری ماندگار با درآمدهای پایدار دانست.

- همایش "سرمایه گذاری تبریز 2023" فرصت طلایی در ایجاد درآمدهای پایدار ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 را موقعیت مناسب برای تعریف و دستیابی به پروژه های سرمایه گذاری ماندگار با درآمدهای پایدار دانست.

یعقوب هوشیار در جلسه ای مشترک با علی فکری معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، با بیان اینکه یکی از ضرورت های مدیریت شهری بحث سرمایه گذاری است، گفت: با توجه به ابلاغ ماده یک قانون درآمد پایدار شهرداری ها توسط ریاست جمهوری، شهرداری ها می توانند در چهارچوب قوانین و مقررات از انواع ابزارهای تامین مالی و روش های اجرایی مناسب برای اجرای طرح های مصوب شهری و طرح های سرمایه گذاری و مشارکتی با پیش بینی تضامین کافی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن هزینه نگهداشت شهرهای مدرن و تامین ضرورت هایی مثل حمل و نقل عمومی، تامین مالی کلانشهرها، بدهی ها و دیگر درآمدهای شهرداری کفاف نمی دهد، افزود: در این راستا باید برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری ها، با بررسی و مطالعه بنیادی نیازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش سرمایه گذاری تبریز 2023 فرصت طلایی در ایجاد درآمدهای پایدار

همایش سرمایه گذاری تبریز 2023 فرصت طلایی در ایجاد درآمدهای پایدار