مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-19حوادث

ارزیابی 120 منزل مسکونی آسیب دیده در آستارا توسط امدادگران اردبیلی


معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل آخرین وضعیت امدادرسانی در حادثه سیل آستارا توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل را تشریح کرد.

- ایسنا/اردبیل معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل آخرین وضعیت امدادرسانی در حادثه سیل آستارا توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل را تشریح کرد.

عزیز ارشادیان 28 شهریور در خصوص آخرین وضعیت اعزام و امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در حادثه سیل اخیر شهرستان آستارا اظهار کرد: شب گذشته با درخواست کمک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (eoc) استان گیلان 30 نفر از نجاتگران اردبیلی در قالب 8 تیم و با بکارگیری 8 دستگاه خودروی عملیاتی، 15 دستگاه موتور پمپ لجن کش و یک دستگاه قایق جیمینی عازم این منطقه شدند و تاکنون 120 منزل مسکونی آسیب دیده را ارزیابی کرده اند.

به گفته وی، تاکنون این امدادگران با 15 دستگاه موتور پمپ آب به تخلیه 10 واحد مسکونی اقدام و در بین 60 نفر از حادثه دیدگان مواد غذایی و اقلام امدادی توزیع کرده اند.

این مسئول اضافه کرد: مسئولیت پاسخگویی به حادثه دیدگان شهرهای لوندویل و سیبلی به امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل واگذار شده است به طوری که ارزیابی روستاهای حومه مناطق سیل زده با همکاری فرمانداری ها و بخشداری ها برای خدمات بهتر در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی 120 منزل مسکونی آسیب دیده در آستارا توسط امدادگران اردبیلی

ارزیابی 120 منزل مسکونی آسیب دیده در آستارا توسط امدادگران اردبیلی