مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-20اقتصادي

پیش بینی جمع آوری بیش از 17 میلیارد تومان در جشن عاطفه های همدان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: پیش بینی می شود در جشن عاطفه ها و کمک های مردمی امسال مبلغی افزون بر 17 میلیارد و 600 میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: پیش بینی می شود در جشن عاطفه ها و کمک های مردمی امسال مبلغی افزون بر 17 میلیارد و 600 میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شود.

محمدرسول شیخی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان همدان دارای حدودا 17 هزار دانش آموز نیازمند است به طوریکه کمیته امداد درنظر گرفته با جمع آوری کمک های مردمی و خیران برای هر دانش آموز یک بسته شامل لوازم التحریر مورد نیاز و پوشاک هدیه کند که ارزش هر یک از این بسته ها 700 هزار تومان است.

وی مطرح کرد: امسال به مناسبت جشن عاطفه ها 1783 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در نقاط مختلف استان از جمله مدارس، مراکز نیکوکاری، پایگاه های سیار و مساجد برپا است.

شیخی زاده با بیان اینکه جشن عاطفه ها در روزهای مختلفی برگزار می شود، تأکید کرد: جشن عاطفه ها در تاریخ 6 مهرماه در مراکز نیکوکاری ، 7 مهر در محل نماز جمعه و 9 و 10 مهر در مدارس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جمع آوری بیش از 17 میلیارد تومان در جشن عاطفه های همدان

پیش بینی جمع آوری بیش از 17 میلیارد تومان در جشن عاطفه های همدان