مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-09سياسي

رشد 20درصدی حضور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین


معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: جمع بندی گزارشات دریافتی از برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین در کشور رشد 20 الی 30 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران طی سخنانی در خصوص راهپیمایی اربعین در کشورهای عراق و ایران اظهار کرد: باید به خاطر رویداد بزرگ و خلق حماسه عظیم اربعین حسینی خدا را شاکر باشیم، حضور بیش از 20 میلیون جمعیت در راهپیمایی نجف تا کربلا و شرکت چهار میلیون زائر از ایران اسلامی در این راهپیمایی در تاریخ بی نظیر است.

این مقام مسئول ادامه داد: مسئولان عراقی گفتند این روند رو به رشد، طی 10 سال آینده، جمعیتی بیش از 40 میلیون را رقم خواهد زد و در کنار آن حماسه بزرگ راهپیمایی باشکوه مردم ایران در سراسر کشور اربعین را شکوه بیشتری بخشید.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: به لطف الهی و تلاش تمامی فعالان مردمی و مسئولان کشور، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به این جمع بندی رساند که راهپیمایی اربعین را به صورت سراسری اعلام کند.

وی گفت: در شهر تهران سال ها است که این حرکت بزرگ انجام می شود و سال گذشته قریب به چهار میلیون نفر در این راهپیمایی حضور داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20درصدی حضور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین

رشد 20درصدی حضور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین