مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-13سياسي

فرصت تاریخی تشکیل سازمان توسعه مکران


موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواکونومیک سواحل مکران باعث اهمیت راهبردی این آن شده ولی با توجه به اهمیت استراتژیک این سواحل، توسعه یافتگی این منطقه متناسب با اهمیت راهبردی آن نیست.

- و تبیین نقشه راه توسعه و خدمت به مردم و آبادانی منطقه توسط ایشان، تشکیل سازمان توسعه مکران فرصتی تاریخی و بی نظیر است که نباید از آن غافل شد.

اما از گوشه و کنار اخباری به گوش می رسد که برخی تصمیم سازان و موثرین بومی سیستان و بلوچستان به جای همراهی و پیشبرد سند راهبردی تشکیل سازمان توسعه مکران و تسریع این مهم، بنا به دلایل سیاسی به مخالفت پرداخته اند.

تحرکات عجولانه و پر از نفرت رسانه های فارسی زبان معاند جهت جلوگیری از تشکیل این سازمان و ایستادن مقابل مردم بومی مکران، نشان از طراحی نقشه دشمن جهت آسیب زدن به منافع مردم و رفتارهای ضد مردمی این رسانه ها در جنگ ترکیبی فعلی است که باید در مقابله با نقشه های دشمن جدی تر عمل کرد و مراقب بود تا خدای ناکرده، ناخواسته جدول دشمن را کامل نکنیم و در غفلت منافع و افکار عمومی اسیر دشمنان ملت شود.

نقش مؤثر برخی مسئولین محلی و ملی برای حمایت از آبادانی، پیشرفت و توسعه منطقه را نباید نادیده گرفت، باید دید آیا برخی از صاحب منصبان بومی می توانند از حق مردم استان در تشکیل سازمان توسعه مکران دفاع کنند تا موجبات آبادانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت تاریخی تشکیل سازمان توسعه مکران

فرصت تاریخی تشکیل سازمان توسعه مکران