مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 01:152023-09-17اجتماعي

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری و دبیری گلستان اعلام شد


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان زمان نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری و آموزگاری را اعلام کرد و گفت: سهمیه استخدامی گلستان از 800 نفر به 1300 نفر افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان زمان نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری و آموزگاری را اعلام کرد و گفت: سهمیه استخدامی گلستان از 800 نفر به 1300 نفر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا نظری شامگاه یکشنبه 26 شهریور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال 417 هزار دانش آموز گلستانی در 3000 مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند، اظهار کرد: 24 هزار نیروی فرهنگی شامل 19 هزار معلم و 5000 کادر مدرسه نیز امسال پذیرای دانش آموزان گلستانی خواهند بود.

وی با بیان اینکه استان گلستان امسال کمبود معلم ندارد، ادامه داد: کمبود نیروهای خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، به کارگیری فرهنگیان بازنشسته و نیروهای خرید خدمات و معین کار جبران کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین با اشاره به برگزاری آزمون دبیری و آموزگاری افزود: امسال سهمیه استخدامی گلستان از 800 نفر به 1300 نفر افزایش یافت و نتایج آموزگاری تا پایان هفته و آزمون دبیری تا 15 مهر اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری و دبیری گلستان اعلام شد

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری و دبیری گلستان اعلام شد