مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 18:002023-08-28اقتصادي

بازار طلا در انتظار آمارهای اقتصادی آمریکا


قیمت طلا در معاملات امروز چندان تغییر نکرد، زیرا سرمایه گذاران در انتظار انبوهی از آمارهای اقتصادی آمریکا هستند که در این هفته منتشر می شود و روند تورم و بازار کار را مشخص می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز چندان تغییر نکرد، زیرا سرمایه گذاران پیش از انتظار انبوهی از آمارهای اقتصادی آمریکا که در این هفته منتشر می شود و روند تورم و بازار کار را مشخص می کند، با اظهارات تند جرم پاول، رییس فدرال رزرو در مورد نرخ بهره کنار آمدند.

 هر اونس طلا با 36 سنت کاهش به 1914.

60 دلار در هر اونس رسید.

کارلو آلبرتو دکاسا، تحلیلگر بازار گفت: حتی اگر قیمت طلا و نقره بالا نرود و به نسبت ثابت بماند، با این حال، ثابت ماندن قیمت در این شرایط می تواند به عنوان خبر مثبت تلقی شود.

پاول روز جمعه در گردهمایی سالانه بانکداران مرکزی در جکسون هول، وایومینگ، گفت، بانک مرکزی آمریکا ممکن است برای کاهش تورم بسیار بالا به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز داشته باشد.

طلا برای یافتن مسیر حرکت خود با چالش مواجه است زیرا افزایش ارزش دلار مانع از بالا رفتن قیمت ها می شود، اما در عین حال، بهبود سوددهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا جلوی کاهش قیمت ها را می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار طلا در انتظار آمارهای اقتصادی آمریکا

بازار طلا در انتظار آمارهای اقتصادی آمریکا