مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-02پزشكي

امیدواریم اتاق تمیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد امسال به بهره برداری برسد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تلاش می شود با حمایت وزارت بهداشت تا پایان امسال پروژه اتاق تمیز این دانشگاه به بهره برداری برسد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تلاش می شود با حمایت وزارت بهداشت تا پایان امسال پروژه اتاق تمیز این دانشگاه به بهره برداری برسد.

محمود محمدزاده شبستری در مراسم معارفه خود که با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، جمعی از مسئولان ارشد استانی، مسئولان دانشگاهی و اعضای هیأت علمی برگزار شد، ضمن قدردانی از دکتر کیانی و معاونین ایشان در دوران تصدی مسئولیت و حضور میهمانان کشوری و استانی در این مراسم، با بیان اینکه حوزه پزشکی ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه رشد بی نظیری داشته است و این موضوع یکی از افتخارات ارزشمند کشورمان محسوب می شود، اظهار کرد: به طور حتم، تحقق هدف تولید علم و به کارگیری آن در چارچوب سیاست های وزارت بهداشت در سایه احترام، تکریم، مودت و همکاری میان تمام اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مردم پررنگ تر و موفق تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستیابی به اهداف دانشگاه با همکاری تمامی مجموعه ها حاصل می شود و تنها بر عهده یک مسئول و شخص خاص نیست، افزود: با همکاری و همفکری تمامی 8 هزار و 500 دانشجو، یک هزار عضو هیأت علمی و 25 هزار پرسنل می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم اتاق تمیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد امسال به بهره برداری برسد

امیدواریم اتاق تمیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد امسال به بهره برداری برسد