مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-02سياسي

ضرورت تداوم گفت وگوهای دینی اسلام و مسیحیت ارتدوکس یونان


در دیدار سفیر و رایزن فرهنگی کشورمان با اسقف اعظم یونان، موضوع اهمیت و تداوم گفت وگوهای دینی اسلام و مسیحیت ارتدوکس یونان مورد تأکید طرفین قرار گرفت.

- در دیدار سفیر و رایزن فرهنگی کشورمان با اسقف اعظم یونان: ضرورت تداوم گفت وگوهای دینی اسلام و مسیحیت ارتدوکس یونان در دیدار سفیر و رایزن فرهنگی کشورمان با اسقف اعظم یونان، موضوع اهمیت و تداوم گفت وگوهای دینی اسلام و مسیحیت ارتدوکس یونان مورد تأکید طرفین قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملک حسین گیوزاد، سفیر و مهدی نیک خواه قمی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان با ایئرونیموس دوم، اسقف اعظم یونان دیدار و گفت وگو کردند.

گیوزاد ضمن بیان مشترکات فرهنگی ایران و یونان به تشریح وضعیت مسیحیان ایران پرداخت و گفت: در ایران، اقلیت مسیحی وجود دارد.

این اقلیت در ایران بسیار خوشنام و مورد احترام فراوان جامعه ایرانی است.

آن ها در مجلس نماینده مختص به خود را دارند.

جامعه مسیحی ایرانی مدارس و عبادتگاه مختص خود را دارند و در کنار پیروان دیگر ادیان به فعالیت های اجتماعی و عبادی خود می پردازند.

سفیر کشورمان در یونان اظهار داشت: مسیحیت، اسلام و یهودیت جزء ادیان بزرگ الهی هستند و ما حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع) را از پیامبران بزرگ الهی می دانیم و معتقدیم ادیان الهی مهمترین پیام صلح و همزیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تداوم گفت وگوهای دینی اسلام و مسیحیت ارتدوکس یونان

ضرورت تداوم گفت وگوهای دینی اسلام و مسیحیت ارتدوکس یونان