مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-17سياسي

بخشش یک محکوم به قصاص در البرز


اجرای پویش «به عشق حسین می بخشم» در این استان از اول تا پایان ماه محرم، منجر به رهایی یک محکوم به قصاص و سازش در 1756 پرونده شد.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز گفت: اجرای پویش به عشق حسین می بخشم در این استان از اول تا پایان ماه محرم، منجر به رهایی یک محکوم به قصاص و سازش در 1756 پرونده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فاضلی هریکندی با اشاره به پویش به عشق حسین می بخشم که توسط ستاد ملی صبر از اول ماه محرم تا پایان صفر در کشور در حال اجراست گفت: این پویش با تلاش های انجام شده در معاونت توسعه حل اختلاف استان البرز و تلاش همه اعضا، قضات و کارکنان شورای حل اختلاف منجر به سازش در 1756 پرونده شده است همچنین در یک پرونده قتل با رضایت اولیای دم، یک محکوم از قصاص رهایی یافت.

رییس کل دادگستری استان البرز از رهایی 24 زندانی در اجرای این پوشش تا پایان ماه محرم خبر داد و بیان کرد: کارکنان شورای حل اختلاف استان با تاسی از آموزه های مکتب امام حسین (ع) در ایام ماه محرم تلاش مضاعفی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات البین در پرونده های با قابلیت سازش داشتند.

وی متذکر شد: این پویش از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر در واحدهای توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان البرز پیگیری و اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش یک محکوم به قصاص در البرز

بخشش یک محکوم به قصاص در البرز