مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-13سياسي

ارسال 17 هزار اثر به دبیرخانه دومین سوگواره ملت امام حسین(ع)


معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در طول یک سال گذشته حدود 17 هزار اثر به دبیرخانه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مسعود معینی پور در آیین اختتامیه دومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) که در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سوگواره ملت امام حسین(ع) با مشارکت چندین مجموعه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در نظرداریم در این سوگواره مجموعه تولیدات مرتبط با مناسک و معارف اهل بیت(ع) در فضای مجازی تقویت و ساماندهی شود، مطرح کرد: امروز فضای مجازی تاثیرات بسیاری در زندگی واقعی دارد.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز تولیدات خوبی در فضای مجازی داریم، عنوان کرد: امروز کودک و نوجوان تا بزرگ سالان در موضوعات مختلف از ظرفیت فضای مجازی استفاده می کنند.

وی ادامه داد: این سوگواره در نظردارد هم افزایی جدی ای میان تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی با مصرف کنندگان ایجاد کند و در آینده بتواند در تولید محتوای فضای مجازی اثرگذاری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 17 هزار اثر به دبیرخانه دومین سوگواره ملت امام حسین(ع)

ارسال 17 هزار اثر به دبیرخانه دومین سوگواره ملت امام حسین(ع)