مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-08سياسي

ملت بصیر ایران پشت پرده خیرخواهی غرب را می دانند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ملت بابصیرت ایران در این 44 سال به معنای واقعی از پشت پرده خیرخواهی عوام فریبانه غرب آگاه و مطلع هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به شیطنت های گسترده این روزهای رسانه های معاند علیه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این روزها حدود 200 کانال خارجی و هزاران سایت اینترنتی و همه کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا برای ملت ما خیرخواه شده اند و همه یک دست و با تمام توان و با کارشناسان زبده ملت ما را دعوت می کنند که امنیت کشور خود را به هم بریزید من نه از آنها بلکه از ملت بزرگ ایران چند سوال دارم اول اینکه آیا در سابقه کشورهایی که این کانال ها را حمایت مالی می کنند یک نقطه حمایت و خیرخواهی برای ملت ایران می بینید؟ تا خیرخواهی امروز را از آنها قبول کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سوال دوم من این است که به هم ریختن امنیت ایران چه نفعی برای آنها دارد که اینگونه با حرص و ولع آن را دنبال می کنند؟ امام جمعه اردبیل بیان کرد: آنها با یک دخالت نظامی به راحتی مشکل را می توانند حل کنند ولی تماشا می کنند دیروز آمریکا تصویب کرد که به نیجر که اخیراً انقلاب شده و حکومت طرفدار آمریکا و غرب سرنگون شده نیرو وارد می کند چرا در سودان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت بصیر ایران پشت پرده خیرخواهی غرب را می دانند

ملت بصیر ایران پشت پرده خیرخواهی غرب را می دانند