مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-25اجتماعي

هشدار وقوع سیل در گلستان/ به رودخانه های اترک و گرگانرود نزدیک نشوید


مدیرکل هواشناسی استان گلستان با توجه به نفوذ سامانه بارشی در خصوص احتمال وقوع بارش های شدید نقطه ای و جاری شدن سیلاب از عصر امروز در مناطق مختلف استان گلستان هشدار داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی استان گلستان با توجه به نفوذ سامانه بارشی در خصوص احتمال وقوع بارش های شدید نقطه ای و جاری شدن سیلاب از عصر امروز در مناطق مختلف استان گلستان هشدار داد.

امان محمد کمالی صبح جمعه سوم شهریور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از عصر امروز جمعه سامانه ناپایداری وارد گلستان می شود که پیامد آن بارندگی متناوب، رگبار و رعد و برق، کاهش محسوس دما بین 8 تا 12 درجه، بارش تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید تا بامداد یکشنبه پنجم شهریور خواهد بود.

وی با بیان اینکه بارش ها بسیار شدید و نقطه ای بوده و احتمال وقوع آن بیشتر نواحی شرق استان گلستان پیش بینی می شود، افزود: از هم استانی های عزیز درخواست می کنیم از توقف در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و انجام فعالیت های کوهنوردی پرهیز کنند.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان ادامه داد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، وقوع سیلاب ناگهانی در نواحی مستعد، اختلال در ترددهای جاده ای و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و دامی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع سیل در گلستان/ به رودخانه های اترک و گرگانرود نزدیک نشوید

هشدار وقوع سیل در گلستان/ به رودخانه های اترک و گرگانرود نزدیک نشوید