مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-24سياسي

افتتاح و کلنگ زنی102 پروژه با اعتباری بالغ بر 1550 میلیارد تومان در جیرفت


فرماندار جیرفت از بهره برداری و کلنگ زنی 102 پروژه با اعتباری معادل 1550 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت خبر داد که از این تعداد 79 طرح افتتاح و مابقی کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از بهره برداری و کلنگ زنی 102 پروژه با اعتباری معادل 1550 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت خبر داد که از این تعداد 79 طرح افتتاح و مابقی کلنگ زنی خواهد شد.

احمد بلندنظر شامگاه اول شهریور ماه در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و دفاع مقدس اظهار کرد: هفته اول شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نامگذاری شده که یکی از شاخصه های دولت آنها اطاعت از ولایت بود که بدون تجملات کار کردند و به شهادت رسیدند.

وی بر لزوم اطلاع رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: در هفته دولت بیش از 100 طرح با اعتباری معادل 1550 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که حضور مسئولان و مدیران اجرایی در روستاها برای بررسی مشکلات الزامی است.

بلند نظر از جهاد کشاورزی خواست در سال زراعی جدید مزارع را پهنه بندی کنند تا شاهد کشت بی رویه و خارج از فصل نباشیم و گفت: کشت بی رویه همواره مشکلات متعددی را برای کشاورزان و منطقه ایجاد می کند که باید از هم اکنون مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی102 پروژه با اعتباری بالغ بر 1550 میلیارد تومان در جیرفت

افتتاح و کلنگ زنی102 پروژه با اعتباری بالغ بر 1550 میلیارد تومان در جیرفت