مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-26دانش

ظرفیت پذیرش در رشته های تخصصی دندانپزشکی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی پنجشنبه 29 تیرماه در 17 حوزه و با حضور یک هزار و 480 داوطلب برگزار شد.

- اصفهان/ اهواز/ بابل/ تبریز/ تهران/ آزاد تهران/ آزاد خوراسگان/ شهید بهشتی/ شیراز/ مشهد/ همدان/ یزد همچنین میزان اعلام نیاز آموزشی و درمانی تعهدات قانون اصلاح بند 3 ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی تعهد خاص در سال 1402 مربوط به متقاضیان پذیرش بومی هم اعلام شده است.

بر این اساس در رشته اندودانتیکس 8 نفر، در رشته ارتودانتیکس 4 نفر، در رشته آسیب شناسی دهان و فک و صورت 16 نفر، در رشته بیماری های دهان و فک و صورت 16 نفر، در رشته پروتزهای دندانی 18 نفر، در رشته پریودانتیکس 8 نفر، در رشته جراحی دهان و فک و صورت 15 نفر، در رشته دندانپزشکی ترمیمی 13 نفر، در رشته دندانپزشکی کودکان 2 نفر و در رشته رادیولوژی دهان و فک و صورت 4 نفر و در مجموع 104 نفر به صورت پذیرش بومی پذیرفته می شوند.

در نهایت ظرفیت پذیرش در دستیاری تخصصی دندانپزشکی در سال 1402 تعداد 507 نفر است که از این تعداد 403 نفر به پذیرش معمول و 104 نفر به پذیرش بومی اختصاص دارد.

بر اساس قانون برقراری عدالت آموزشی، میزان تعهدات پذیرفته شدگان طبق ضوابط و مقررات مربوطه تعیین می شود و قابل خرید یا جاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش در رشته های تخصصی دندانپزشکی اعلام شد

ظرفیت پذیرش در رشته های تخصصی دندانپزشکی اعلام شد