مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-02اقتصادي

مخبر: میزان معطلی مردم در ترافیک مهران به 58 دقیقه کاهش یافته است


کاهش ترافیک در شهر مهران مشهود است، به طوری که میزان توقف و معطلی زوار اربعین در ترافیک، از 13 ساعت در سال گذشته به حدود 58 دقیقه در حال حاضر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور از پایانه مرزی مهران بازدید کرد و ضمن گفت وگو با زوار در جریان نحوه خدمات رسانی و میزان رضایتمندی مردم قرار گرفت.

محمد مخبر عصر امروز (شنبه) پس از بازدید از پایانه مرزی مهران، در جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار ایلام، مسئولین پایانه و دستگاه های خدمات رسان، با اشاره به مشکلات سال گذشته در این پایانه، اظهار کرد: سال گذشته در چنین جلسه ای به بررسی مشکلات پرداختیم و فهرستی از 40 مشکل نظیر تغذیه، آب، جاده، کمبود دستگاه های سرمایشی، سرویس بهداشتی و سایر مسائل پیش روی ما قرار داشت.

معاون اول رییس جمهور افزود: امروز در بازدیدی که داشتم خوشبختانه خبری از مشکلات سال گذشته نبود و با تمرکزی که دولت بر تکمیل زیرساخت ها داشته، شاهد تسهیل تردد زائرین و بهبود خدمات و به تبع آن رضایتمندی مردم هستیم.

وی اظهار کرد: هم اکنون کنترل گذرنامه در حد سه چهار ثانیه طول می کشد.

علاوه بر این، کاهش ترافیک در شهر مشهود است، به طوری که میزان توقف و معطلی مردم در ترافیک از 13 ساعت در سال گذشته به حدود 58 دقیقه در حال حاضر رسیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: میزان معطلی مردم در ترافیک مهران به 58 دقیقه کاهش یافته است

مخبر: میزان معطلی مردم در ترافیک مهران به 58 دقیقه کاهش یافته است