مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-24ورزشي

روسای کم کار ادارات در کاشمر برکنار می شوند


به زودی تعدادی از روسای ادارات که در ارزیابی های انجام شده نمره پایین تری از حد نصاب کسب کردند برکنار می شوند و افراد با انگیزه تر و توانمندی جایگرین آنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت اله شریعتمداری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه مسئولان ادارات و نهادهایی که امکان همراهی با سیاست ها و اجرای پروژه های دولت را ندارند، باید تعیین تکلیف شوند، اظهار کرد: به زودی تعدادی از روسای ادارات که در ارزیابی ها و پایش های انجام شده نمره پایین تر از حد نصاب کسب کرده اند، برکنار و افرادی با انگیزه تر و توانمندتر جایگزین آنها خواهد شد.

فرماندار کاشمر با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت امسال 86 پروژه در بخش های مختلف عمرانی، کشاورزی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر 104 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات ساخت آن آغاز می شود.

وی با اذعان به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش و تبیین خدمات دولت توسط مسئولان به مردم است، بیان کرد: خدماتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط دولت های متعدد و بنا به شرایط موجود در بخش های مختلف به مردم سراسر کشور ارائه شده است در مقایسه با رژیم منحوس پهلوی قابل قیاس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای کم کار ادارات در کاشمر برکنار می شوند

روسای کم کار ادارات در کاشمر برکنار می شوند