مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:252023-08-26اقتصادي

ورود بیش از 17 هزار مسافر پاکستانی از طریق پایانه مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ورود 17 هزار و 608 نفر مسافر به کشور از طریق پایانه مرزی میرجاوه درشمال این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ایوب کرد از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ورود 17 هزار و 608 نفر مسافر به کشور از طریق پایانه مرزی میرجاوه درشمال این استان طی بازه ی زمانی 21 تیرماه تا 3 شهریور 1402 خبر داد که این میزان حاکی از افزایش 161 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی با بیان اینکه جابجایی این تعداد مسافر توسط 360 دستگاه اتوبوس ایرانی و 79 دستگاه اتوبوس پاکستانی به مقاصد شهر های زیارتی ،صورت گرفته است اظهار کرد: 14 هزار و 396 نفر نیز به صورت پیاده از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  گفت: این  اداره کل بابهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای خدمات رسانی مطلوب تر به زائران اربعین حسینی استفاده می کند.

این مسئول ادامه داد: تکمیل سالن مسافری درپایانه مرزی میرجاوه ،افزایش گیت های ورود و خروج ، کلیه امکانات رفاهی شامل سیستم های سرمایشی و استقرار در زائر سرای امام رضا(ع) این پایانه از جمله اقدامات صورت گرفته در این پایانه مرزی جهت رفاه زائرین ورودی به کشور می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 17 هزار مسافر پاکستانی از طریق پایانه مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان

ورود بیش از 17 هزار مسافر پاکستانی از طریق پایانه مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان