مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:212023-08-27سياسي

تحویل 1000 واحد مسکونی در هفته دولت به قمی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده در دیدار با اهالی خیابان هفت تیر و در جمع نمازگزاران مسجد حضرت زینب سلام الله علیها، انقلاب اسلامی را مظهر ایمان برای نوجوانان و جوانان امروزی دانست و گفت: خداوند به همه ی ما توفیق بهره گیری از مکتب انقلاب اسلامی را داده و در این مکتب چیزی جز ایمان برای جوانان و نوجوانان یافت نمی شود چرا که پایگذار آن فردی با ایمان و خداشناس بود.

وی افزود: این انقلاب و نظام اسلامی ثمره خون شهدای گرانقدری است که ساده زیستی را بر همه چیز ترجیح می دادند و اولویت را ابتدا به مردم و اطرافیانشان و سپس به خود اختصاص می دادند که این باید سرلوحه ای برای تک تک ما مسئولین باشد.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه مسئولین به نوجوانان و جوانان عنوان کرد: امروز هدف دشمنان در جنگ ترکیبی و فضای مجازی، جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هستند که در صورت غفلت هر یک از ما عواقب زیان باری را در پی خواهد داشت و باید هوشیارتر از همیشه آماده باشیم.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار قم با تاکید بر اینکه هفته دولت فرصتی برای ارائه کارنامه کاری سالیانه مسئولین است، گفت: مردم بیش از پیش شنوای اقدامات انجام شده در کشور هستند و اصلی ترین وظیفه مسئولین و مدیران در هفته دولت، ارائه کارنامه شفاف کاری در محافل عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 1000 واحد مسکونی در هفته دولت به قمی ها

تحویل 1000 واحد مسکونی در هفته دولت به قمی ها