مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:002023-08-26اقتصادي

درآمدهای مالیاتی استان سمنان 98 درصد رشد کرد


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان، با اشاره به قانون جدید مالیات، گفت: درآمدهای مالیاتی استان از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون 98 درصد رشد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا دیانی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها به میزبانی اقتصاد دارایی سمنان از رشد 98 درصدی درآمدهای مالیاتی استان در دولت سیزدهم خبر داد و ابراز کرد: بخش اعظم این درآمدهای مالیاتی به استان بازگشته تا صرف زیرساخت هایی شود که مردم از آن بهره مند شوند.

وی از تلاش مسئولان در جذب بودجه و اعتبارات سال مالی جاری نیز خبر داد و افزود: علی رغم اینکه تمام مشکلات مالی، مسئولان استان سمنان تلاش دارند تا بتوانند 100 درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی استان را جذب کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با بیان اینکه هنوز یک ماه تا پایان سال مالی باقی مانده و 70 درصد اعتبارات استانی به صورت میانگین جذب شده است، ابراز کرد: طی روزهای آتی دستگاه های اجرایی نسبت به جذب مابقی اعتبارات نیز تلاش خواهند کرد.

دیانی درباره درآمدهای عمومی استان سمنان نیز بیان کرد: هدفگذاری که برای درآمدهای عمومی استان ذکر شده بود سه هزار و 680 میلیارد تومان بود که ظرف پنج ماه اخیر یک هزار و 700 میلیارد تومان از این مقدار در استان وصول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای مالیاتی استان سمنان 98 درصد رشد کرد

درآمدهای مالیاتی استان سمنان 98 درصد رشد کرد