مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 00:502023-08-26اقتصادي

ظرفیت تولید خوراک طیور در استان بوشهر به 80 هزار تن می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ظرفیت تولید خوراک طیور در استان 56 هزار تن است که امروز با افتتاح یک واحد تولید دیگر در گناوه این ظرفیت به 80 هزار تن می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوذر منفرد عصر شنبه در آیین افتتاح پروژه های در شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در استان بوشهر امسال همزمان با هفته دولت در بخش کشاورزی پروژه های بسیار خوبی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: این پروژه ها شامل 47 پروژه با اعتبار نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان است که از این مجموع 35 پروژه افتتاح و 12 پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی است.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها فرصت اشتغال 2 هزار و 350 نفر فراهم و چهار هزار و 379 خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

وی گفت: 2 پروژه مهم کشاورزی امروز در شهرستان گناوه با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می شود که یکی از آنها تولید خوراک آماده طیور به ظرفیت 40 هزار تن در یک شیفت کاری و دیگری افتتاح فاز جدید شهرک شیلاتی رود شور شمالی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: واحد تولید خوراک دام که امروز افتتاح می شود با اشتغالزایی 17 نفر و سرمایه گذاری 65 میلیارد تومان به عنوان یکی از زنجیره های بخش طیور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید خوراک طیور در استان بوشهر به 80 هزار تن می رسد

ظرفیت تولید خوراک طیور در استان بوشهر به 80 هزار تن می رسد