مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-31سياسي

بررسی کارشناسی 26 پرونده در حوزه تعاونی های مسکن و خودرو


مشکلات حقوقی و قضایی حدود 43 هزار نفر از مراجعان در جریان ملاقات های مردمی صورت گرفته در استان تهران از ابتدای سال تاکنون مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

- رییس دادگستری استان تهران گفت: مشکلات حقوقی و قضایی حدود 43 هزار نفر از مراجعان در جریان ملاقات های مردمی صورت گرفته در استان تهران از ابتدای سال تاکنون مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در رأس یک هیئت قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و ضمن رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات و تسهیل فرایندها در پرونده های قضایی صادر کرد.

رییس کل دادگستری تهران در جریان حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با نمایندگان و شکات برخی از پرونده های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان دیدار کرد و ضمن استماع درخواست های مطرح شده، دستورات لازم را به منظور حل چالش های موجود در این پرونده ها صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به بررسی کارشناسی تعداد قابل توجهی از پرونده های مهم و کثیرالشاکی طی هماهنگی های به عمل آمده با اصحاب این پرونده ها در جریان حضور در این مرکز، گفت: در جریان ملاقات با مراجعان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، مطالب، مدارک و مستندات آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کارشناسی 26 پرونده در حوزه تعاونی های مسکن و خودرو

بررسی کارشناسی 26 پرونده در حوزه تعاونی های مسکن و خودرو