مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-27فرهنگي

قصه دست خط آقای مدیر برای جوان ها چه بود؟/ عبور از روزهای سخت


مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در اولین گفتگوی مشروح رسانه ای خود پس از انتصاب به تشریح عملکرد فعالیت های این مجموعه و برخی حاشیه های پیش آمده درباره برنامه ها پرداخت.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر- علیرضا سعیدی: بنیاد فرهنگی هنری رودکی یکی از مهم ترین مجموعه های فعال حوزه فرهنگ و هنر است که از آغاز فعالیت های خود در قالب مؤسسه ای عمومی اما غیردولتی در آبان 1382 با ادغام واحدهای مختلف مجموعه تالار وحدت، مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی (برج آزادی) و دیگر نهادهای تابعه میزبان گروه های مختلف فعال در عرصه فرهنگ و هنر و مخاطبان در این مجموعه بوده است.

مجموعه ای بسیار مهم و استراتژیک برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به دلیل داشتن بسیاری از امکانات عمرانی و تجهیزات، به عنوان یکی از ارکان اصلی فعالیت های وزارت فرهنگ به ویژه در حوزه های موسیقی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی به حساب می آید.

به دلیل همین شرایط که می توانیم از آن به عنوان مجهزترین و با کیفیت ترین امکانات یاد کنیم، محل بحث و تبادل نظر بسیاری از فعالان عرصه فرهنگ و هنر در میان اهل رسانه، هنرمندان، مدیران و مهم تر از همه برای مخاطب بوده است.

مجموعه ای که اکنون با مدیریت بر تالار وحدت به عنوان هسته اصلی برگزاری فعالیت های هنری کشور در حوزه های تئاتر و موسیقی، تالار رودکی به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه دست خط آقای مدیر برای جوان ها چه بود؟/ عبور از روزهای سخت

قصه دست خط آقای مدیر برای جوان ها چه بود؟/ عبور از روزهای سخت