مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-11حوادث

2 محموله قاچاق به ارزش 22 میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:2 محموله قاچاق به ارزش 22 میلیارد ریال در شهرهای ارومیه و خوی کشف و چهار نفر در این زمینه دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رحیم جهانبخش در خصوص کشف محموله لباس قاچاق در ارومیه اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان، از ورود محوله البسه قاچاق شامل بیش از پنج هزار ثوب لباس و یک هزار و 615 قلم لوازم آرایشی به شهر ارومیه از مسیر جاده انهر مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی در نهایت 2 دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد، افزود: در بازرسی از خودروها، پنج هزار و 27 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد.

جهانبخش ارزش این میزان کالا را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و به همراه 2 دستگاه خودرو توقیفی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خوی هم از کشف لوازم آرایشی به صورت قاچاق در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوی، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ کیومرث پاکدل گفت: در بازرسی از خودرو، یک هزار و 615 قلم انواع لوازم آرایشی کشف شد که ارزش ریالی آنها به 2 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 محموله قاچاق به ارزش 22 میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف شد

2 محموله قاچاق به ارزش 22 میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف شد