مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-25اقتصادي

دو خبر خوب وزیر اقتصاد به تجار و فعالان اقتصادی


وزیر اقتصاد و دارایی از دو مصوبه و خبر خوب به تجار کشور خبر داد و گفت: از اول مهرماه حمل یک سره ای که فعالان اقتصادی از گمرکات دارند، نیازمند پرداخت به شرکت های انبار عمومی نخواهند بود و همچنین از هفته های آینده با سپردن چک به جای ضمانت نامه علی الحساب .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید احسان خاندوزی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در آغازین روز هفته دولت به منظور رسیدگی به چالش ها و مشکلات تولیدکنندگان نشست بسیار خوب و کاربردی با محورهای مشخص با فعالان بخشهای مختلف تولیدی استان مرکزی داشتیم.

وی تصریح کرد: استان مرکزی به عنوان یکی از استان های برتر تولیدی کشور، قطب پیشرفت تولید کشور محسوب شده و بهترین بسترهای سرمایه گذاری را برای فعالان اقتصادی فراهم کرده است و از استان های پیشتاز در حوزه اقتصاد به شمار می رود.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: برخی از شرکت های بزرگ این استان با مشکلاتی در حوزه تامین منابع مالی مواجه هستند که با توجه به نشست امروز و تصمیمات خوبی که با حضور مدیرعامل بانک ملی گرفته شد، امیدواریم شاهد رونق هرچه بیشتر این استان باشیم.

خاندوزی با اشاره به مصوبات امروز سفر به استان مرکزی اظهار کرد: با تصمیماتی که امروز گرفته شد از اول مهرماه حمل یک سره ای که فعالان اقتصادی از گمرکات دارند، نیازمند پرداخت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خبر خوب وزیر اقتصاد به تجار و فعالان اقتصادی

دو خبر خوب وزیر اقتصاد به تجار و فعالان اقتصادی