مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-24اقتصادي

تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر 5 برابر می شود


معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ظرفیت طرح های پرورش ماهی در قفس استان 13 هزار تن است گفت: تولید 65 هزار تن ماهی پرورشی برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: دریا و هم جواری با خلیج فارس از مهمترین ظرفیت ها در استان بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه هفتم توسعه تاکید ویژه ای به اقتصاد دریامحور شده است اضافه کرد: استان بوشهر سهم ویژه ای در زمینه تحقق برنامه های اقتصاد دریا محور بر عهده خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های این استان در حوزه آبزی پروری تصریح کرد: این استان قطب پرورش آبزیان در کشور است و توسعه پرورش میگو و ماهی در این استان در دستور کار است.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای تولید سالانه 65 هزار تن ماهی پرورشی در استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر مجوز حدود 13 هزار تن پرورش ماهی در قفس های دریایی در خلیج فارس استان بوشهر صادر شده است.

تکمیل زنجیره پرورش ماهی باستین تکمیل زنجیره صنعت پرورش ماهی در استان بوشهر را یکی از مهمترین برنامه ها عنوان کرد و افزود: پرورش ماهی در قفس های دریایی نقش مهمی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر 5 برابر می شود

تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر 5 برابر می شود