مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:402023-09-11سياسي

ساخت 1537 مسکن تا پایان سال برای مددجویان کمیته امداد مازندران


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به اینکه در استان، 11 هزار و 600 مددجوی فاقد مسکن، که 8 هزار نفر فاقد زمین هستند داریم، گفت: تا پایان سال هزار و 537 مسکن احداث و تحویل مددجویان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، میثم معافی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، سپاه کربلا و سازمان بهزیستی مازندران، اظهار کرد: یکی از نشانه های یاران و یاری امام زمان (عج) سرعت بخشیدن در خدمت رسانی به نیازمندان است که هم افزایی و هماهنگی ظرفیت نهادها و سازمان ها افزایش دهنده سرعت خدمات خواهد بود.

وی با اشاره به تفاهم نامه های گذشته با سپاه و بهزیستی، افزود: تفاهم نامه امروز در حوزه های؛ مسکن، اشتغال، فرهنگی و معیشت امضا خواهد شد تا بتوانیم اتفاقات خوبی در خدمت رسانی به محرومین در استان رقم بزنیم.

  معافی با اشاره به اینکه در استان، 11 هزار و 600 مددجوی فاقد مسکن، که 8 هزار نفر فاقد زمین هستند داریم، گفت: امروز تفاهم نامه برای ساخت هزار و 537 مسکن امضا شد که براساس آن تا پایان سال  این واحدها تحویل مددجویان می شود و همچنین ارتباطات و تعاملات کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در پنج شنبه های جهادی که در روستاهای دور دست برگزار می شود امضا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1537 مسکن تا پایان سال برای مددجویان کمیته امداد مازندران

ساخت 1537 مسکن تا پایان سال برای مددجویان کمیته امداد مازندران