مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-24سياسي

تعداد 86 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران آماده کلنگ زنی و بهره برداری در هفته دولت


افزون بر86 طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران آماده کلنگ زنی و بهره برداری در هفته دولت است، اعتبار این طرح ها نیز بالغ بر 645 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران روان بخش دیهیمی خوب، در آیین عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گچساران با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی گفت: دشمن در جنگ تبلیغاتی و رسانه ای خود به دنبال جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی بر اساس جریان تحریف است که نقطه تقابل جریان تحریف همین جهاد تبیین خواهد بود.

وی بیان کرد: با امیدآفرینی در جامعه، ارائه الگوهای موفق، ترویج ارزش های اسلامی و بیان اقدامات و نیز دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بایستی به جنگ با دشمن رفت.

فرماندار گچساران افزود: لازم است که مردم از عملکرد و تلاش های ثمربخش مسئولان اطلاع کافی داشته باشند، یک مسئول مردمی باید از نقدهای منصفانه نیز استقبال کند و انتقادهای سازنده را برای پیشبرد هرچه بیشتر مجموعه اش به کار گیرد، بنابراین مدیران تنها به شعار بسنده نکنند و بایستی بیشتر عمل کنند هرچند گزارش اقدامات بایستی صادقانه باشد و در گفتار و رفتار نیز با مردم صادق بود.

دیهیمی خوب ادامه داد: بنابراین از همه مدیران نیز خواهش دارم که عملکرد و اقداماتشان را صادقانه به مردم گزارش دهند، در بحث طرح ها هم سعی کرده ایم که طرح هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد 86 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران آماده کلنگ زنی و بهره برداری در هفته دولت

تعداد 86 طرح عمرانی و اقتصادی گچساران آماده کلنگ زنی و بهره برداری در هفته دولت