مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-10پزشكي

کشیک شبانه روزی 874 نفر از کارکنان بهداشتی در مرز چذابه


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشیک شبانه روزی بیش از 874 نفر از کارکنان بهداشتی از آغاز عملیات خدمت رسانی به زائران حسینی در سال جاری در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پژمان بختیاری نیا ظهر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای تصریح کرد: از 27 مردادماه سال جاری و با شروع عملیات خدمت رسانی به زائران اربعین تا روز گذشته (18 شهریورماه)، 874 نفر در قالب تیم های بهداشت محیط، پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و مامایی و سلامت خانواده به صورت کشیک های 24 تا 48 ساعته در مرز چذابه مستقر بودند.

وی عنوان کرد: علاوه بر پایگاه ثابت مراقبت مرزی مستقر در پایانه مرزی چذابه برای غربالگری سندرومیک بیماری ها، 2 پایگاه جدید راه اندازی شده و با توجه به شرایط در بعضی مقاطع تا پنج پایگاه مراقبتی نیز افزایش یافت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز اضافه کرد: همچنین 2 آزمایشگاه پشتیبان در شهرستان های دشت آزادگان و اهواز مسئول انجام آزمایش های تشخیصی برای نمونه های اخذ شده در چذابه بودند.

بختیاری نیا بیان کرد: در پایگاه ها یادشده نیز بیش از 320 هزار زائر ایرانی و غیر ایرانی با رویکرد خوداظهاری از نظر بیماری های واگیر تحت مراقبت سندرومیک قرار گرفته و در این مدت 1019 سندرم شناسایی و از 524 بیمار مشکوک نمونه برداری لازم انجام و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشیک شبانه روزی 874 نفر از کارکنان بهداشتی در مرز چذابه

کشیک شبانه روزی 874 نفر از کارکنان بهداشتی در مرز چذابه