مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:512023-09-17اجتماعي

آماده سازی مدارس استان مرکزی برای حضور دانش آ موزان


  هرساله و با پایان یافتن فصل تابستان و آغاز فصل پاییز مدارس و دستگاه های ذی ربط آماده پذیرایی دانش آموزان می شوند و دستگاه های مختلف می کوشند بستر یک سال تحصیل دانش آموزان را به خوبی فراهم کنند.

با پایان یافتن فصل تابستان بوی مهر در شهرها و کوچه ها پیچیده و باز هم مدارس چشم به در دوخته اند و به انتظار نشسته اند تا سال تحصیلی جدید را همراه با دانش آموزان آغاز کنند.

با آغاز سال تحصیلی در اول مهر دانش آموزان در اقصی نقاط کشور و استان مرکزی به شوق آموختن، روانه مدرسه می شوند و بر اساس اخرین آمارها هم اکنون 227 هزار دانش آموز در2 هزار و 269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند که پاییز امسال 27 هزار نفر به این تعداد افزوده می شود.

در آستانه فرارسیدن ماه مهر بوی زنگ مدرسه به مشام می رسد و خبرها حاکی از آماده سازی فضای استان برای پذیرش دانش آموزان در مدارس است که در این گزارش به بخشی از اقدامات دستگاه های مختلف در رابطه به فصل مدارس پرداخته ایم.

  دانش آموزان برای تهیه کتاب کجا مراجعه کنند؟ یکی از مسائل مربوط به مدارس، تهیه کتاب درسی است که دانش آموزان روزتر از ورود به مدرسه باید نسبت به تهیه آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مدارس استان مرکزی برای حضور دانش آ موزان

آماده سازی مدارس استان مرکزی برای حضور دانش آ موزان