مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-23بين الملل

موضع مسکو درباره پیوستن سوییس به بسته یازدهم تحریم های ضدروسیه


وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: پیوستن سوییس به بسته یازدهم تحریم های ضدروسیه، واقعیت آشکار خروج این کشور از اصل بی طرفی را تایید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پیوستن سوییس به بسته یازدهم تحریم های ضدروسیه، واقعیت آشکار خروج این کشور از اصل بی طرفی را تایید می کند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این باره آمده است: مسکو این اقدام سوییس را حرکتی در جهت منافع دو کشور قلمداد نمی کند.

مسکو در ادامه اضافه کرد که پیوستن سوییس به بسته یازدهم تحریم های ضدروسیه آشکارا نشان می دهد که این کشور نتوانسته است بی طرفی خود را مطابق با ادعایش حفظ کند.

دولت سوییس هفته پیش دربیانیه ای با یازدهمین دور از تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه به بهانه آغاز عملیات ویژه مسکو در اوکراین همسو شد.

سوییس چهارشنبه گذشته تصمیم گرفت تا تدابیر جدید اتخاذ شده از سوی اتحادیه اروپا در 23 ژوئن در این کشور اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتد پرس، سوییس که عضو این بلوک 27 کشوری نیست، شریک تجاری کلیدی اتحادیه اروپا به شمار آمده و از زمان آغاز عملیات ویژه مسکو در اوکراین در فوریه سال گذشته، تمامی تحریم های بی اساس بروکسل علیه شرکت ها و افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع مسکو درباره پیوستن سوییس به بسته یازدهم تحریم های ضدروسیه

موضع مسکو درباره پیوستن سوییس به بسته یازدهم تحریم های ضدروسیه