مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-10سياسي

اتصال فیبر نوری در قروه درگزین تسریع شود


رییس شورای اسلامی شهر قروه درگزین گفت: تسریع دراتصال فیبر نوری در شهرستان قروه باتوجه به ضرورت ها ونیاز مدیریتی باید زودتر انجام شود.

- اصغر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دستگاه ترنچر یا همان خندق کن یکی از ماشین آلات عمرانی است که دارای انواع زنجیری، گردونه ای و نوع ذوزنقه ای است، اظهار کرد: این ماشین به طور مداوم عمل حفاری را انجام می دهد و زمانی که برای حفاری یک کانال صرف می نماید بسیار کمتر از بیل مکانیکی است و برای حفر زمین به منظور زهکشی یا کارگذاری خطوط لوله در معابر و بزرگراه ها استفاده می شود.

وی افزود: فیبر نوری شهر قروه درگزین به اداره مخابرات شهر متصل است و به جهت اتصال کلیه خطوط تلفن متصل به دستگاه مرکزی به فیبر نوری نیاز می باشد.

رییس شورای اسلامی شهر قروه درگزین بابیان اینکه شهرداری و مخابرات قروه با همکاری یکدیگر در حال حاضر با اولویت اتصال دوربین های نظارتی سطح شهر در اولین فرصت اقدام لازم را به عمل آورده اند، گفت: با توجه به صحبت های شورای شهر شهردار با رییس اداره مخابرات شهرستان مقررشده است در اولین فرصت شهرداری نسبت به حفاری اقدام نماید و مخابرات هم نسبت به لوله گذاری و اتصال فیبر نوری اقدامات لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال فیبر نوری در قروه درگزین تسریع شود

اتصال فیبر نوری در قروه درگزین تسریع شود