مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-28فرهنگي

تک آهنگ هایی که این روزها بیشتر شنیده شدند/ بازگشت دهه هفتادی ها


تعدادی از هنرمندان موسیقی طی روزهای اخیر در قالب تک آهنگ آثاری را پیش روی مخاطبان خود قرار دادند که در بین آنها آثار خوانندگان نسل اولی موسیقی پاپ ایران در دهه هفتاد هم دیده می شوند.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر - علیرضا سعیدی: تعدادی از خوانندگان و گروه های شناخته شده کشورمان در گونه های مختلف موسیقایی طی هفته های گذشته در قالب تک آهنگ و موسیقی تیتراژ، آثاری را پیش روی مخاطبان خود قرار داده اند.

البته در این میان یکی از موضوعات مهمی که طی روزهای گذشته در برخی رسانه ها منتشر شده و انتظار می رود تا به نتایج مطلوبی هم دست پیدا کند، موضوع صدور مجوزهای مربوط به تک آهنگ ها و موسیقی تیتراژهایی است که در شبکه نمایش خانگی کشور پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

موضوعی که اکنون محل بحث نهادهای ناظر و مدیریتی حوزه صدور مجوز آثار موسیقایی به ویژه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) است و می تواند دربرگیرنده ابعاد مختلفی باشد.

نکته جالب توجه دیگری که در قالب انتشار این تک آهنگ ها به آن اشاره داشت، حضور دوباره تعدادی از خوانندگان پیشگام موسیقی پاپ ایران در دهه هفتاد است که در قالب تک آهنگ آثاری را پیش روی مخاطبان قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک آهنگ هایی که این روزها بیشتر شنیده شدند/ بازگشت دهه هفتادی ها

تک آهنگ هایی که این روزها بیشتر شنیده شدند/ بازگشت دهه هفتادی ها