مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-20سياسي

آسیب های اجتماعی با توصیه کاهش نمی یابند/ فعالیت 790 تشکل مردمی در سمنان


معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در بحث کاهش آسیب های اجتماعی صرفا با ارشاد و توصیه نمی توان انتظار اثر بخشی و نتیجه داشت، اثر بخش بودن اقدامات در مقابله با آسیب ها از نوع اقدام مهمتر است.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در بحث کاهش آسیب های اجتماعی صرفا با ارشاد و توصیه نمی توان انتظار اثر بخشی و نتیجه داشت، اثر بخش بودن اقدامات در مقابله با آسیب ها از نوع اقدام مهمتر است.

احمد ریواده، 29شهریور در جلسه کار گروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی، رییس کارگروه کنترل و کاهش کودکان کار و خیابان شورای اجتماعی کشور به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری برگزار شد، هدف از تشکیل شورای اجتماعی را پاسخ دادن به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص آسیب های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: شعار دولت سیزدهم ؛ گفتمان انقلاب اسلامی و پیگیری تحقق منویات رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه از مدیران این انتظار است که نگاه تحولی و تحول خواه در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی داشته باشند، گفت: بدون تردید رفع مشکلات خانواده ها و رفع مشکلات اجتماعی با روحیه تحول خواهی ممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی با توصیه کاهش نمی یابند/ فعالیت 790 تشکل مردمی در سمنان

آسیب های اجتماعی با توصیه کاهش نمی یابند/ فعالیت 790 تشکل مردمی در سمنان