مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-25بين الملل

بایدن، ترامپ را مسخره کرد


رییس جمهور کنونی آمریکا با انتشار توییتی رییس جمهور پیشین این کشور را به باد تمسخر گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، جو بایدن، رییس جمهور کنونی ایالات متحده، همزمان با بازداشت دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا، با انتشار توییتی وی را مورد تمسخر قرار داد.

بایدن در این توییت عکسی از خود و کامالا هریس، معاون رییس جمهور آمریکا که برای پویش انتخاباتی وی در سال 2024 تهیه شده را منتشر کرد.

رییس جمهور کنونی ایالات متحده با بکار بردن کلمه امروز (اشاره به روز بازداشت ترامپ) نوشت: فارغ از هر چیزی، فکر می کنم امروز روز بزرگی برای تقدیم به پویش انتخاباتی من است.

این در حالی است که دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا نیز با انتشار عکسی که در مدت زمان کوتاه بازداشت وی در زندان شهر فولتون کانتی ایالت جورجیا از وی گرفته شده بود به شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بازگشت.

وی روز جمعه در نخستین پست خود در این شبکه اجتماعی پس از تعلیق حساب کاربری وی در ژانویه 2021 با انتشار عکس خود در زندان شهر فولتون کانتی که نخستین عکس کیفری یک رییس جمهور آمریکا در تاریخ ایالات متحده به شمار می آید نوشت: مداخله در انتخابات… هرگز تسلیم نشو! گفتنی است دادگاه قضایی ایالت جورجیا با صدور کیفرخواست قضایی علیه ترامپ و 18 تن دیگر از نزدیکانش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن، ترامپ را مسخره کرد

بایدن، ترامپ را مسخره کرد