مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-04سياسي

بازدید معاون سازمان بازرسی کل کشور از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره)


معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از نزدیک روند ارائه خدمات به زائرین اربعین را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، احمد اسدیان امروز با حضور در ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به صورت چهره به چهره با زائران اربعین حسینی دیدار و از نزدیک مشکلات آن ها را شنید.

در این بازدید که محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، سعید چلندری مدیرعامل شرکت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مهدی خنجری بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور حضور داشتند، معاون سازمان بازرسی به مشکلات زائران اربعین حسینی (ع) رسیدگی و دستوراتی را نیز صادر کرد.

اسدیان در این بازدید با اشاره به تاخیر پرواز های اربعین گفت: باید پرواز ها طوری مدیریت شود و به نحوی برنامه ریزی صورت گیرد که تاخیر صورت نگیرد و نباید با بهانه پرداخت خسارت تاخیر را عادی سازی کنیم.

معاون تولیدی سازمان بازرسی تصریح کرد: باید سازمان هواپیمایی کشوری نظارت کند تا دست واسطه هایی که باعث می شوند قیمت بلیت گرانتر از نرخ مصوب ارائه شود، کوتاه ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون سازمان بازرسی کل کشور از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره)

بازدید معاون سازمان بازرسی کل کشور از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره)