مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-10بين الملل

ادعا درباره حمایت حزب الله از نامزدی فرمانده ارتش لبنان برای پست ریاست جمهوری


روزنامه الرای کویت مدعی شد، حزب الله لبنان از نامزدی فرمانده ارتش لبنان برای پست ریاست جمهوری حمایت می کند؛ اما قبل از آن تمایل دارد از گزینه های دیگر جناح ها برای این پست مطلع شود.

- روزنامه الرای کویت مدعی شد، حزب الله لبنان از نامزدی فرمانده ارتش لبنان برای پست ریاست جمهوری حمایت می کند؛ اما قبل از آن تمایل دارد از گزینه های دیگر جناح ها برای این پست مطلع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رورنامه الرای کویت به نقل از منابع آگاه ادعا کرد، دیدار اخیر میان ژوزف عون، فرمانده ارتش لبنان و محمد رعد، رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت قدردانی رهبری حزب الله لبنان را از تجربه فرمانده ارتش در راس نهاد نظامی این کشور منعکس کرد در حالی که حزب الله از روابط خوب میان ژنرال عون و آمریکایی ها مطلع است.

این منابع مدعی شدند، در این دیدار حزب الله از نامزدی مسکوت فرمانده ارتش برای ریاست جمهوری تمجید کرد و به وی اعلام کرد که با او به عنوان نامزد جدی نه ثانویه برخورد می کند؛ اما در عین حال تمایل دارد پیش از هرگونه انتقال علنی به طرح ب از گزینه های دیگران مطلع شود.

این منابع گفتند، هرگونه انتقال علنی به این طرح پیش از پایان سال جاری میلادی(یعنی پیش از بازنشستگی فرمانده ارتش در ماه ژانویه 2024) حتمی خواهد بود به ویژه که اقدامات فرانسه به نمایندگی ژان ایو لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعا درباره حمایت حزب الله از نامزدی فرمانده ارتش لبنان برای پست ریاست جمهوری

ادعا درباره حمایت حزب الله از نامزدی فرمانده ارتش لبنان برای پست ریاست جمهوری