مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-20اقتصادي

مسافرگیری پرواز ایران ـ ارمنستان با وجود لغو پروازها + فیلم


درحالی که رییس سازمان هواپیمایی از لغو پروازها بین ایران و کشورهای ارمنستان و آذربایجان تا اطلاع ثانوی خبر داده است، رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از ادامه پذیرش مسافران در پروازهای ارمنستان و برقراری پروازهای این مسیر خبر داد.

- مسافرگیری پرواز ایران ـ ارمنستان با وجود لغو پروازها + فیلم درحالی که رییس سازمان هواپیمایی از لغو پروازها بین ایران و کشورهای ارمنستان و آذربایجان تا اطلاع ثانوی خبر داده است، رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از ادامه پذیرش مسافران در پروازهای ارمنستان و برقراری پروازهای این مسیر خبر داد.

ویدئویی که حرمت الله رفیعی ـ رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران ـ از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران برای ایسنا فرستاده است، نشان می دهد که هواپیمایی ارمنستان در پروازی از تهران به مقصد ایروان همچنان درحال پذیرش مسافران است.

رفیعی که در محل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران حضور داشت به ایسنا گفت: مسئولان کانتر پرواز ارمنستان به ساعت 15:30 روز چهارشنبه 29 شهریورماه که درحال پذیرش مسافران به مقصد ایروان بودند، می گویند هنوز لغو پروازها بین ایران و ارمنستان به آن ها ابلاغ نشده و پروازهای این مسیر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافرگیری پرواز ایران ـ ارمنستان با وجود لغو پروازها + فیلم

مسافرگیری پرواز ایران ـ ارمنستان با وجود لغو پروازها + فیلم