مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-08اقتصادي

قیام هفدهم شهریور مقاومت و شجاعت ملت ایران را به رخ کشید


قیام هفدهم شهریور سال 57 مقاومت و شجاعت ملت ایران را به رخ کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار رییس جمهور و اعضای هیئت دولت از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش ها از جمله کارهای زیربنایی، رشد شاخص های کلان اقتصادی و سیاست خارجی تقدیر کردند اما متأسفانه مسائل معیشتی مانند غبار مانع دیدن کارهای اساسی دولت است، ضروری است تورم نامطلوب دو رقمی کاهش یابد.

وی افزود: عدالت، کاهش فاصله طبقاتی، ثبات بازار، کاهش تورم، ثبات نرخ ارز و رشد تولید به عنوان شاخص های مهم در همه تصمیمات و اقدامات دولت از جمله در برنامه هفتم توسعه، مورد توجه کامل قرار گیرد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: عملکرد دو ساله این دولت، موجب تقدیر و تمجید است اما متأسفانه به علت نارسایی در زبان رسانه ای دولت، فعالیت های خوب آن، به اندازه لازم و شایسته به اذهان مردم منعکس نشده است.

رحیمی رشد اقتصادی به خصوص در بخش صنعت، افزایش رشد سرمایه گذاری، کاهش رشد نقدینگی، کاهش بیکاری و افزایش صادرات را از جمله شاخص های رشد دولت سیزدهم از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تقویت نظام مالیاتی، افزایش محصولات پتروشیمی و کارهای ارزنده در زمینه نفت و گاز و راه اندازی صدها کارگاه تعطیل یا نیمه تعطیل از دیگر اقدامات قابل تقدیر دولت است که البته اثرگذاری افزایش شاخص های کلان اقتصادی و اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام هفدهم شهریور مقاومت و شجاعت ملت ایران را به رخ کشید

قیام هفدهم شهریور مقاومت و شجاعت ملت ایران را به رخ کشید