مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 21:512023-09-08سياسي

شهرستان نی ریز اصلی ترین گلوگاه ورود اتباع غیر مجاز به فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بهرنگ قربانی گفت: به ویژه در آن دسته از مشاغلی که نیروی کار داخل می تواند در آن فعالیت کند و امکان به کارگیری جوانان خودمان در آن شغل وجود دارد تاکید شده که به هیچ وجه از نیروی کار اتباع بیگانه استفاده نشود.

او ادامه داد: در کنار اشغال برخی فرصت های شغلی، مسائلی از جمله تشکیل صف های طولانی برای تهیه مواد غذایی مانند نان در برخی شهرک های اطراف شیراز مانند گویم، دوکوهک و قصر قمشه نیز موجب نارضایتی مردم شده است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: یکی از موارد شغلی که به کارگیری اتباع بیگانه در آن مطلقا ممنوع اعلام شده شغل فروشندگی است و چنانچه واحدهای صنفی در این زمینه تخلف کنند برخوردهای جدی قانونی خواهد شد.

قربانی افزود: در این زمینه تاکنون چند واحد صنفی متخلف در شیراز و سایر شهرستانها پلمب شده است.

او اضافه کرد: هدف ما این است که فرصت های شغلی که حضور در آنها در توان هم استانی ها و هم وطنانمان هست توسط اتباع بیگانه اشغال نشود و در این خصوص به طور جدی برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته تلاش ما این است که مانع از نگاه صرفا منفی نسبت به حضور اتباع بیگانه شویم و به ظرفیت های اقتصادی هم که آنها می توانند ایجاد کنند توجه داشته باشیم اما کارفرمایان در مشاغلی که متقاضی نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان نی ریز اصلی ترین گلوگاه ورود اتباع غیر مجاز به فارس

شهرستان نی ریز اصلی ترین گلوگاه ورود اتباع غیر مجاز به فارس