مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-01سياسي

زهره الهیان نماینده مجلس: اقدامات دولت سیزدهم آینده نگرانه و زیربنایی است


اطلاع رسانی در ارتباط با خدمات و برنامه های دولت می تواند در ایجاد امید و نشاط در نسل جوان، نخبگان و مردم اثر کلیدی و مثبتی داشته باشد.

- الهیان: اطلاع رسانی در ارتباط با خدمات و برنامه های دولت می تواند در ایجاد امید و نشاط در نسل جوان، نخبگان و مردم اثر کلیدی و مثبتی داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تمجید رهبر انقلاب از اقدامات دولت سیزدهم را نقطه مثبت کارنامه این دولت برشمرد و گفت: با رویکرد آینده نگرانه دولت سیزدهم، اقدامات اساسی و زیربنایی صورت گرفته که شاید در کوتاه مدت و زندگی روزمره ملموس نباشد اما مردم اثرات این خدمات را در آینده نزدیک لمس خواهند کرد.

زهره الهیان در گفت وگو با ایرنا با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم که در سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهور و اعضای هیأت دولت مورد تجلیل قرار گرفت، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب و تبیین نقاط قوت دولت بسیار راهگشاست و تأیید اقدامات زیربنایی دولت توسط ایشان نکته مثبت در کارنامه مسئولان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی براینکه دولت ها معمولا آینده را فدای روزمرگی می کنند، تصریح کرد: در دولت سیزدهم اینگونه نبود و با رویکرد آینده نگرانه، اقدامات اساسی و زیربنایی توسط دولت صورت گرفته که شاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهره الهیان نماینده مجلس: اقدامات دولت سیزدهم آینده نگرانه و زیربنایی است

زهره الهیان نماینده مجلس: اقدامات دولت سیزدهم آینده نگرانه و زیربنایی است