مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-27حوادث

کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی درخدابنده


فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 6 کیلو و 466 گرم مواد مخدر صنعتی در شهرستان خدابنده خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه، فرمانده انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده مبنی بر توزیع مواد مخدر صنعتی در یکی از بخش های تابعه شهرستان خدابنده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ماموران، مخفیگاه متهم شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه با دستور مقام قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که مقدار 6 کیلو و 466 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هرویین کشف شد.

وی تصریح کرد: از این مقدار مواد مخدر صنعتی 3 کیلو و 466گرم هرویین و 3 کیلوگرم شیشه است که متهم به محض اطلاع از حضور ماموران قصد امحاء آن را داشت که با هوشیاری ماموران در عمل خود ناکام ماند.

سردار طراقیه خاطرنشان کرد:  متهم دستگیر شده به جرم حمل، نگهداری و توزیع مواد مخدر با قرار مناسب مقام قضایی روانه زندان شد.

  قاچاق 8 میلیاردی در پوشش بار کاه    فرماندهی انتظامی استان زنجان به توقیف یک دستگاه کامیون باری در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: از این کامیون که حامل بار کاه بود مقدار 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی درخدابنده

کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی درخدابنده