مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-12بين الملل

روسیه: در صورت تمایل کره جنوبی جزییات سفر کیم جونگ اون را به سئول ارائه می دهیم


معاون وزیر خارجه روسیه امروز (سه شنبه) گفت، مسکو و پیونگ یانگ احتمالا درباره مساله تامین کمک های بشردوستانه به کره شمالی در جریان سفر کیم جونگ اون به مسکو صحبت کنند.

- معاون وزیر خارجه روسیه امروز (سه شنبه) گفت، مسکو و پیونگ یانگ احتمالا درباره مساله تامین کمک های بشردوستانه به کره شمالی در جریان سفر کیم جونگ اون به مسکو صحبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آندری رودنکو معاون وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست اجلاس اقتصادی شرق در ولادیووستوک روسیه گفت: تمامی مسائل مورد بحث قرار می گیرند؛ اما مساله ارسال و تامین کمک های بشردوستانه به کره شمالی از قطعنامه های شورای امنیت مستثنی شده است.

محدودیت هایی وجود دارند؛ اما در مورد غذا نه.

وی ادامه داد: من نتایج را پیش بینی نمی کنم، اما از آنجایی که بسیاری از نمایندگان دولت مسکو در آنجا حضور دارند، مسائل به طور کلی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین در گفت وگویی با شبکه خبری اینترفکس گفت، در صورت درخواست سئول برای دریافت اطلاعاتی درباره جزییات سفر کیم جونگ اون به روسیه، مسکو این کار را انجام می دهد.

این مقام مسؤول وزارت خارجه روسیه ادامه داد، مسکو به ارتباطاتش با کره جنوبی به عنوان یک شریک تجاری روسیه ادامه می دهد و دو کشور منافع مشترکی در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: در صورت تمایل کره جنوبی جزییات سفر کیم جونگ اون را به سئول ارائه می دهیم

روسیه: در صورت تمایل کره جنوبی جزییات سفر کیم جونگ اون را به سئول ارائه می دهیم