مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-02سياسي

بررسی و سرکشی رییس ستاد عتبات کهگیلویه و بویراحمد از مواکب استان


رییس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی مشکلات و کمبودهای احتمالی از موکب کهگیلویه و بویراحمد بازدید و سرکشی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج رییس ستاد عتبات عالیات استان به منظور بررسی مشکلات و کمبودهای احتمالی از موکب کهگیلویه و بویراحمد بازدید و سرکشی کرد.

حسن حکمتیان در حاشیه بازدید از  این مواکب گفت: از روز گذشته از  موکب های مستقر در جاده کاکان، پلیس راه یاسوج _ اصفهان، پلیس راه_  یاسوج _ شیراز، موکب شهدای کارگر، مواکب گچساران، باشت و کهگیلویه بازدید و مسائل و مشکلات موکب ها بررسی شد.

وی بیان کرد:  در این موکب ها خدمات مختلفی از جمله اسکان زائران، تغذیه شامل (صبحانه، ناهار و شام) ، تعمیر خودروی زائران، سوخت رسانی، راهنمایی زائران، خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ارائه می شود.

حکمتیان افزود: علاوه بر این در هر موکب فعالیت های فرهنگی از جمله  نمایشگاه با موضوع سیر تاریخی حادثه عاشورا و شهدای استان به نمایش گذاشته شده است.

رییس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این موکب ها استقبال زائران از غذاهای سنتی و نان محلی استان کهگیلویه و بویراحمد رنگ و بوی خاصی دارد.

وی گفت: از استان کهگیلویه و بویراحمد 80 موکب به زایران اربعین خدمات رسانی می کنند که از این تعداد 60 موکب پروانه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و سرکشی رییس ستاد عتبات کهگیلویه و بویراحمد از مواکب استان

بررسی و سرکشی رییس ستاد عتبات کهگیلویه و بویراحمد از مواکب استان