مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-29اجتماعي

6 مدرسه تا مهرماه در شهرستان شهریار افتتاح می شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار با اشاره به نیاز شهرستان به 230 مدرسه 15 کلاسه برای رسیدن به متوسط کشوری سرانه آموزشی، گفت: تا آغاز سال تحصیلی 6 مدرسه در قالب 76 کلاس درس در سطح شهریار به بهره برداری خواهد رسید .

- محسن نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در هفته دولت امسال هنرستان تربیت بدنی 12 کلاسه امیرکبیر شهر جدید افتتاح شد و تا شروع مهرماه و سال تحصیلی جدید نیز 6 مدرسه در قالب 76 کلاس به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: 25 پروژه آموزشی در سطح شهرستان فعال است و عموما 12 کلاسه و 15 کلاسه هستند و قالبا برای مقطع ابتدایی با توجه نیاز شدید مورد استفاده قرار می گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهریار بیان کرد: شهرستان شهریار با 173 هزار دانش آموز پرجمعیت ترین منطقه آموزشی کشور است و سرانه فضای آموزشی در این شهرستان 2.

02 بوده که این رقم در کشور 5.

2 متر است.

نوروزی با اشاره به نیاز 230 مدرسه 15 کلاسه در سطح شهرستان شهریار برای رسیدن به شرایط متوسط کشوری گفت: بیشتر مدارس شهریار 2 شیفت هستند و در خصوص تراکم دانش آموزی در هر کلاس به طور میانگین شهری و روستایی کمتر از 40 نفر می باشد.

وی با اشاره به فعالیت 7642 همکار فرهنگی در سطح شهرستان تصریح کرد: با توجه جذب صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش و از طرفی بازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مدرسه تا مهرماه در شهرستان شهریار افتتاح می شود

6 مدرسه تا مهرماه در شهرستان شهریار افتتاح می شود