مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-09اقتصادي

از لزوم ارتقاء بهره وری در معادن کرمان تا واگذاری به افراد صلاحیت دار


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: باید راهکاری اندیشیده شود تا منابع حاصل از استخراج معادن صرف تولید دانش و توسعه صنایع در استان شود زیرا صنایع کوچک در رده بندی نسل چهار، - ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: باید راهکاری اندیشیده شود تا منابع حاصل از استخراج معادن صرف تولید دانش و توسعه صنایع در استان شود زیرا صنایع کوچک در رده بندی نسل چهار، درصد کمی پیشرفته هستند.

سیدمهدی طبیب زاده امروز 18 شهریورماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی موانع معدن کاری مدرن در استان اظهار کرد: اتاق بازرگانی با توجه به جایگاهی که دارد به عنوان مشاور سه قوه عمل کرده و سعی بر این است مسیر توسعه پایدار استان را به کمک هم ترسیم کنیم و پله به پله پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه مطالب مطرح شده در شورای گفت و گو حاصل تلاش های زیادی در سطح کارشناسی است، افزود: کرمان استان معدنی است اما به اشتباه می گویند بهشت معادن، بلکه بهشت زمین شناسی است.

طبیب زاده با تاکید بر لزوم ایجاد ارزش افزوده در معادن تصریح کرد: فعالیت معادن بیش از 50 سال در کرمان شکل گرفته اما این مزیت نسبی نتوانسته تکنولوژی، دانش و بیزینس بزرگی در سطح استان کرمان فراهم بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لزوم ارتقاء بهره وری در معادن کرمان تا واگذاری به افراد صلاحیت دار

از لزوم ارتقاء بهره وری در معادن کرمان تا واگذاری به افراد صلاحیت دار